χειροκρότημα κοινό Χαλκίδα Αργύρη Αγγέλου Βαρβάρα Λάρμου Αφροδίτη με τη Γούνα

Το πιο δυνατό χειροκρότημα του κοινού της Χαλκίδας στον Αργύρη Αγγέλου και τη Βαρβάρα Λάρμου για την «Αφροδίτη με τη Γούνα»

Ο Αργύρης Αγγέλου και η Βαρβάρα Λάρμου, απόλυτα συναρπαστικοί, σκηνοθέτης και ηθοποιός, εραστής και ερωμένη, εξουσιαστής και εξουσιάστρια, έπαιξαν με την πολλαπλότητα των ρόλων, ανέπτυξαν διεξοδικά τα πολυμορφικά δίπολα και αποθέωσαν και αποδόμησαν ταυτόχρονα τους κεντρικούς χαρακτήρες που δεν ήταν άλλοι από τον άντρα και τη γυναίκα.

Κυριακή απόγευμα η θεατρική παράσταση στο Θέατρο Παπαδημητρίου ήταν μονόδρομος καθώς συνιστούσε το πολιτιστικό event της πόλης. Το διάσημο έργο του David Ives «Η ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΜΕ ΤΗ ΓΟΥΝΑ», το οποίο σκηνοθετεί η Ρέινα Εσκενάζυ με πρωταγωνιστές τον Αργύρη Αγγέλου και τη Βαρβάρα Λάρμου, μάγεψε το θεατρικό κοινό της πόλης και κάπως έτσι δικαιολογήθηκε το παρατεταμένο και ενθουσιώδες χειροκρότημα στο τέλος της παράστασης.

Ένα θεατρικό έργο που συνιστά τον ορισμό της τεχνικής θέατρο μέσα στο θέατρο, καθώς ουσιαστικά με εύγλωττο τρόπο φιλοξένησε στη σκηνή τρεις θεατρικές παραστάσεις, το έργο της εποχής, τη θεατρική μεταφορά του και την επεξεργασία του από σκηνοθέτη και ηθοποιό σε παρόντα χρόνο. 

Η σκηνοθεσία της Εσκενάζυ αποθέωσε την εναλλαγή των χρονικών οριζόντων και των θεατρικών καταστάσεων, εξυμνώντας την έμπνευση του συγγραφέα να συνυπάρξουν σε μια σκηνή 3 εκδοχές ενός παρόμοιου κειμένου. Παράλληλα με έντεχνο τρόπο αναδείχθηκαν τα πολυπρισματικά νοήματα του έργου, περιτυλιγμένα στα τρία θεατρικά δρώμενα που έλαβαν χώρα την ίδια στιγμή επί σκηνής. Άλλωστε η κεντρική ιδέα εμφανίστηκε πολλάκις στα λόγια του πρωταγωνιστή όπου το ασαφές και το γενικό αποσαφηνίζεται και εξειδικεύεται στην προσωπική εικόνα και γνώμη του θεατή.

Ο Αργύρης Αγγέλου και η Βαρβάρα Λάρμου, απόλυτα συναρπαστικοί, σκηνοθέτης και ηθοποιός, εραστής και ερωμένη, εξουσιαστής και εξουσιάστρια, έπαιξαν με την πολλαπλότητα των ρόλων, ανέπτυξαν διεξοδικά τα πολυμορφικά δίπολα και αποθέωσαν και αποδόμησαν ταυτόχρονα τους κεντρικούς χαρακτήρες που δεν ήταν άλλοι από τον άντρα και τη γυναίκα.

Ο φωτισμός και η υπέροχη μουσική ήχου και λόγου έδωσαν το χρώμα και την υφή σε αυτές τις προσεγμένες εναλλαγές και συνεισέφεραν ώστε ως θεατές να εμπλακούμε στην υπόθεση και συνάμα να χαθούμε στα σκηνοθετικά τεχνάσματα ενός καλλιτεχνικά δοσμένου θεατρικού τοπίου τοποθετημένου άρτια σε ένα άλλο θεατρικό ορίζοντα, κάτι σαν χωροχρονικές θεατρικές διαστάσεις.

Τα δίπολα του άντρα και της γυναίκας ευδιάκριτα, όπως και η ανθρώπινη φύση μας, ζούμε μια ζωή με έμφυλες διαμάχες αλλά και πολυμορφική αγάπη και έρωτα που καταλήγει σε πάθος, ορμή, αντιδικία, εμμονή. Η επικράτηση τους ενός φύλου στο άλλου δυσδιάκριτη και αμφίσημη, ωστόσο αυτή η αμφιβολία ήταν το επιστέγασμα της καταπληκτικής θεατρικής ομάδας που μας άφησε με πολλά ερωτηματικά, σκέψεις και συνειρμούς.

«Με τι θα ασχολούνταν ο πρίγκιπας του παραμυθιού αν δεν ξυπνούσε η Ωραία Κοιμωμένη;», φράση από βιβλίο «Το δεύτερο φύλο», της Σιμόν Ντε Μποβουάρ. Γιατί όχι και το δικό μας ερώτημα στο καταχειροκροτούμενο από όλους αποτέλεσμα του εξαιρετικού θεατρικού έργου «Η Αφροδίτη με τη Γούνα». 

GHETTO Magazine

Το Ghetto Magazine καλύπτει ό,τι είναι νέο και σημαντικό στην πόλη της Χαλκίδας αλλά και σε ολόκληρη την Εύβοια. Την κοινωνία, τους ανθρώπους της, τις τέχνες και την διασκέδαση, με πρωτοποριακό πάντα τρόπο. Όλη η πόλη σε ένα …GHETTO. Γιατί στο δικό μας ghetto χωράνε όλοι!

Scroll to Top