Το νέο τρεντ της Χαλκίδας είναι το take away κοκτέιλ

Η αστική κουλτούρα άλλαξε με πολύ γρήγορο ρυθμό λόγω της πανδημίας. Θυμηθήκαμε πλατείες, πάρκα και χώρους πρασίνου της πόλης της Χαλκίδας αλλά και των γύρω περιοχών, που σχεδόν δεν επισκεπτόμασταν…

Η αστική κουλτούρα άλλαξε με πολύ γρήγορο ρυθμό λόγω της πανδημίας. Θυμηθήκαμε πλατείες, πάρκα και χώρους πρασίνου της πόλης της Χαλκίδας αλλά και των γύρω περιοχών, που σχεδόν δεν επισκεπτόμασταν ποτέ και πολλά από αυτά ήταν παρατημένα.

Η κουλτούρα μιας πόλης εκτός όλων των άλλων εμπεριέχει την ψυχαγωγία των κατοίκων της και την διασκέδαση τους. Με την εστίαση να πλήττεται περισσότερο από την πανδημία και να παραμένει κλειστή από τον Νοέμβριο του 2020 επιχειρηματίες και κοινό θα έπρεπε να βρουν νέους τρόπους να απολαύσουν όλα όσα στερούνται εξαιτίας του κορονοϊού. Το κοινό, αν και δύσκολα, γρήγορα προσαρμόστηκε στα νέα δεδομένα και κοίταξε να επωφεληθεί από ό,τι καινούργιο, νόστιμο και λαμπερό του προσφερόταν. Μια σειρά από νέα τρεντς γεννήθηκαν στην πόλη της Χαλκίδας δημιουργώντας μια “νέα τάξη πραγμάτων”, που πολύ πιθανό είναι να μείνει για αρκετό καιρό ακόμη.

Το πρώτο που ανανεώθηκε και γήργορα κινήθηκε σύμφωνα με τις απαιτήσεις της εποχής ήταν το ντελίβερι, το οποίο έγινε πιο γκουρμέ και τα μαγαζιά έκαναν πρόοδο στην εξυπηρέτηση και εμπλούτισαν τις υπηρεσίες τους αλλά και το μενού τους.

Η νέα τάση που παίζει πολύ δυνατά όμως στη Χαλκίδα και ιδιαίτερα με την είσοδο της άνοιξης είναι το take away κοκτέιλ. Το τρεντ αυτό εμφανίστηκε -στην πόλη μας τουλάχιστον- μέσα στην καραντίνα. Από τον Νοέμβριο τα στέκια της εστίασης ήταν κλειστά, και οι επιλογές μηδαμινές. Ωστόσο, μια ομάδα επαγγελματιών του χώρου με μεγάλο ενδιαφέρον και αγάπη για τα spirits και τις ιδιαίτερες μείξεις, κατάφερε να αναγεννήσει το επάγγελμα του bartender αλλά και το nightlife της πόλης, έστω και εάν αυτό σημαίνει να απολαμβάνω το κοκτέιλ μου στο σπίτι μου ή έξω μέχρι τις 10 το βράδυ.

Εκτός από ελάχιστα μαγαζιά της παραλίας, σταδιακά άρχισαν να εμφανίζονται και άλλες επιχειρήσεις με έμφαση στα κοκτέιλ, αν και δεν ήταν αυτή η κύρια ασχολία τους. Ασχολήθηκαν και με τις signature μείξεις, οι κάβες τους έγιναν προτεραιότητα και γέμισαν τα ράφια τους με εκλεκτές ετικέτες αποσταγμάτων. Επιπρόσθετα, ζώντας στην εποχή των social media η τάση αυτή εξαπλώθηκε γρήγορα.

Σίγουρα το take away κοτέιλ είναι μια τάση που θα πρωταγωνιστήσει μέσα στο 2021!

GHETTO Magazine

Το www.ghettomagazine.gr καλύπτει ό,τι είναι νέο και σημαντικό στη Χαλκίδα την Εύβοια και τη Βοιωτία. Οι άνθρωποι, οι τέχνες, ο πολιτισμός, ένας οδηγός πόλης και προορισμών, η διασκέδαση, όλα σε ένα GHETTO.
To No.1 και μοναδικό online περιοδικό της Εύβοιας και της Βοιωτίας.

Best of GHETTO

Scroll to Top