Τον Οκτώβριο του 2018 εμφανίστηκε στο διαδίκτυο και στην ζωή της Χαλκίδας και της Εύβοιας το www.ghettomagazine.gr
Το πρώτο και μοναδικό μέχρι σήμερα θεματικό online περιοδικό της Εύβοιας. Διαβάστηκε, συζητήθηκε, απέκτησε φανατικούς αναγνώστες αλλά και εχθρούς, ανέβηκε σταδιακά και τώρα είναι το νούμερο ένα με διαφορά στο είδος του! Έγινε τάση και δημιούργησε τάσεις στην πόλη της Χαλκίδας. Όλα ωραία και καλά μέχρι εδώ, όμως τι μεσολάβησε αυτά τα 4 χρόνια; Ο δρόμος σίγουρα δεν ήταν στρωμένος με ροδοπέταλα…
Ο στόχος από την αρχή της δημιουργίας του GHETTO ήταν ξεκάθαρος. Να γίνουμε η φωνή της πόλης. Και μέσα από την φωνή αυτή, να ακούγονται όλες οι απόψεις, όλα τα κοινωνικά προβλήματα και φυσικά να έχουν χώρο όλες οι κοινωνικές ομάδες και τάξεις, χωρίς κανέναν απολύτως διαχωρισμό. Κάτι που όπως καταλαβαίνετε δεν άρεσε σε πάρα πολλούς, γιατί είχαν μάθει …αλλιώς. Παρουσιάσαμε και θίξαμε κοινωνικά ζητήματα που ήταν ταμπού για αρκετούς, ενώ δώσαμε προβολή και δημόσιο διάλογο σε θέματα που για χρόνια κανείς δεν άγγιζε στην πόλη της Χαλκίδας. Έτσι, ήταν επόμενο να μπούμε στο …μάτι πολλών. Και να μείνουμε εκτός από λίστες υπουργών και καλοπληρωμένα μπόνους. Συνεχίσαμε την δουλειά μας με απόλυτη εγκυρότητα και χωρίς τις πλάτες κανενός! Ή μάλλον είχαμε και έχουμε πλάτες. Τις πιο ισχυρές μάλιστα. Αυτές του κόσμου, των αναγνωστών μας. Τα Google Analytics έγραφαν απίστευτα ρεκόρ από την πρώτη στιγμή, τα νούμερα, η αγάπη και η εμπιστοσύνη του κόσμου ήταν αυτά μου μας κράτησαν, κυρίως τα πρώτα 2 χρόνια.
Δεν συμβιβαστήκαμε, προχωρήσαμε και δώσαμε στους αναγνώστες της Χαλκίδας και της Εύβοιας πρωτογενές περιεχόμενο. Κάτι που για να το κάνεις, χρειάζεται να έχεις την ικανότητα να το υλοποιήσεις, χρειάζεται να δουλέψεις, να κοπιάσεις πραγματικά, να έχεις την γνώση και την φαντασία για να το δημιουργήσεις. Και όχι να κάνεις copy paste. Κάτι που μας έκαναν πολλές φορές εμάς.
Προβάλαμε μεγάλες αλλά και πολύ μικρές επιχειρήσεις. Παρουσιάσαμε νέους επιχειρηματίες με όραμα στην πόλη. Δώσαμε έμφαση στην τουριστική προβολή του νησιού μας. Επικοινωνήσαμε κάθε δράση αλληλεγγύης και εθελοντισμού. Κάναμε ρεπορτάζ αποκαλυπτικό αλλά και σταθήκαμε με διαφορετική προσέγγιση στις δύσκολες στιγμές που έζησε το νησί μας από τις καταστροφικές πλημμύρες και πυρκαγιές. Δώσαμε λόγο στους επιστήμονες της πόλης να μιλήσουν και να ενημερώσουν τον κόσμο για την πανδημία. Κάναμε συντροφιά σε αρκετό κόσμο, μέσα από τα projects μας, τους καιρούς της καραντίνας. Δημιουργήσαμε τον πρώτο λογαριασμό instagram που αναδεικνύει τις ομορφιές της Χαλκίδας και της Εύβοιας μέσα από φωτογραφίες, ερασιτεχνικές αλλά και επαγγελματικές. Δώσαμε σε πολλά γεγονότα μια πιο χιουμοριστική ματιά ενώ κάναμε σάτιρα διαρκώς. Εντάξαμε τα podcast στο περιεχόμενο μας την στιγμή που δεν ήταν μόδα.
Κάναμε κριτική όπου θεωρήσαμε πως χρειάζεται να γίνει, σχετικά με όλα όσα αφορούν την καθημερινότητα και την ζωή στην πόλη της Χαλκίδας.
Όλα αυτά και άλλα πολλά μέσα σε αυτά τα 4 χρόνια! Με τα λάθη μας αρκετές φορές.
Και είναι δεδομένο πως θα συνεχίσουμε να κάνουμε ακόμα περισσότερα, όντας ανοιχτοί σε διάλογο για τα πάντα. Αλλά ένα δεν διαπραγματεύεται εδώ στην υπόγα του GHETTO. Η ακεραιότητα μας!
Για να περιγράψω όλα αυτά τα 4 χρόνια δημοσιογραφίας του GHETTO MAGAZINE αλλά και όλα όσα θα ακολουθήσουν, θα χρησιμοποιήσω ένα βαυαρικό ρητό: “Mia San Mia!”. “Είμαστε αυτοί που είμαστε” σε μια πιο ελληνική και ελεύθερη μετάφραση του ρητού.
Είμαστε αυτοί που είμαστε και σε όποιον αρέσει.