Οι τάσεις της μόδας για τον άνδρα το φθινόπωρο-χειμώνα 2019/20 μέσα από τις πασαρέλες

Γράφει ο Γιώργος Θεοφίλης Ο Karl Lagerfeld είχε δηλώσει ότι «η κομψότητα είναι ένας τρόπος ζωής» και αυτό ισχύει φυσικά για τον άνδρα που ζει στις μητροπόλεις του κόσμου, επεξεργάζεται την κοινωνικοποίησή του και εν τέλει αναζητά το προσωπικό τους ύφος. Οι τάσεις της Μόδας για τον Άνδρα για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2019-2020 είναι πολλές και […]

Γράφει ο Γιώργος Θεοφίλης

Ο Karl Lagerfeld είχε δηλώσει ότι «η κομψότητα είναι ένας τρόπος ζωής» και αυτό ισχύει φυσικά για τον άνδρα που ζει στις μητροπόλεις του κόσμου, επεξεργάζεται την κοινωνικοποίησή του και εν τέλει αναζητά το προσωπικό τους ύφος. Οι τάσεις της Μόδας για τον Άνδρα για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2019-2020 είναι πολλές και αρχικά γεμίζουν την αντρική γκαρνταρόμπα με δερμάτινα ρούχα: από καπαρντίνες και πουκάμισα μέχρι και φόρμες. Αυτή τη σεζόν θα δούμε την επιστροφή των επίσημων παλτών αλλά και των λειτουργικών άνορακ για τους πιο πρακτικούς άνδρες. Δεν υπάρχει κρύα περίοδος που να μην χρησιμοποιήσουμε μάλλινα πουλόβερ, αυτή τη φορά σε μια σύγχρονη εκδοχή με καινούργιες επεξεργασίες και ερμηνείες. Μεταξύ των τάσεων παρατηρούμε ένα αυθεντικό αλλά και νοσταλγικό ρεύμα που θα κάνει τον άνδρα να διαλογιστεί για τις εικόνες και τα ιδανικά της δεκαετίας του ’70, ενώ για τους πιο τολμηρούς άνδρες, οι σχεδιαστές προτείνουν ένα συνδυασμό μοτίβων και γραφικών.

Εναλλακτική Χρηστικότητα

Λειτουργικός, πρακτικός και με πολλά αξεσουάρ, ο άνδρας του Fall/Winter 2019 -2020 θέτει τη λειτουργικότητα στην πρώτη θέση. Ήδη από την προηγούμενη σεζόν υπήρχε ένα εξαιρετικό feedback αυτής της τάσης, η οποία επιστρέφει και τη περίοδο του κρύου με τα νέα μας ρούχα να είναι εξοπλισμένα με τσέπες, ζώνες, φερμουάρ και λουράκια τα οποία θα γίνουν οι νέοι αισθητικοί κώδικες και τα καινούργια σημεία αναφοράς. Με πρόσθετα αξεσουάρ, λειτουργικά jackets και cargo παντελόνια οι designers επιχείρησαν μια τολμηρή ανατροπή.

 

Φαρδιά πλεκτά

Δεν νοείται χειμώνας χωρίς  πλεκτά τα οποία να προέρχονται από εκλεκτής ποιότητας μαλλί κι έτσι στις πασαρέλες είδαμε από πολλούς designer πειραματισμούς στην επεξεργασία τους. Ξεχωρίσαμε επεξεργασίες με επιμήκυνση της πλέξης που προσδίδει στα πλεκτά ένα αποτέλεσμα oversize και τρισδιάστατο. Επίσης μας άρεσαν οι αναφορές με πλεκτά που επηρεάζονται  από τα moods της κουλτούρας grunge που εμφανίστηκε τη δεκαετία του 90.

 

Δέρμα

Το δέρμα είναι το τέλειο υλικό για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2019 – 2020. Όχι μόνο jackets αλλά και παλτά όπως και καπαρντίνες αποδεικνύουν ότι το δέρμα θα κυριαρχήσει σε αυτήν τη σεζόν. Οι κυριότερες τάσεις είναι ερμηνείες του δέρματος σαν υλικό με καινούργιες μορφές, όπως η περίπτωση των trousers-boots αλλά και των δερμάτινων αμάνικων πουκαμίσων ενώ αξιοσημείωτη είναι η επεξεργασία του δέρματος σε φόρμες εργασίας όπως και η χρησιμοποίηση του κόκκινου χρώματος σε δερμάτινα παλτό.

 

Γραμμές 70s

Καρό σακάκια, ισόμετροι ώμοι, πουκάμισο και μικρή μαύρη γραβάτα συνθέτουν την καινούργια uniform της σεζόν. Ένα αίσθημα νοσταλγίας μαζί με αυστηρούς κώδικες διαμορφώνουν τη ανδρική σιλουέτα καθώς το blazer γίνεται πιο άνετο, οι ώμοι μεγαλώνουν και το διαχρονικό λευκό πουκάμισο γίνεται ένα must-have σε κάθε επίσημη εμφάνιση. Οι μορφές και οι όγκοι που επικαλούνται οι designers συνθέτουν τον επαναπροσδιορισμό της δεκαετίας του 70 με επιτομή το στυλ του Serge Gainsbourg  και του Mick Jagger.

 

Print –Mania

Χρωματιστές, γραφιστικές κι οπτικοποιημένες στάμπες, επαναπροσδιορίζουν μια καινούργια τάση η οποία παρουσιάζεται σε όλες σχεδόν τις συλλογές. Πολλές οι συνεργασίες των designers με εικονογράφους και γραφίστες για το πιο άμεσο κι εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Ιδιαίτερη μνεία χρειάζεται να κάνουμε στην επαναξιολόγηση της στάμπας mix & match με συνδυασμούς μεταξύ animal print, γεωμετριών κι εικονογραφήσεων οι οποίες απογείωσαν τις πασαρέλες.

 

Ο χειμώνας προμηνύεται κρύος, ωστόσο ένας όμορφος συνδυασμός ρούχων και μια μικρή αλλαγή στην ανδρική μας γκαρνταρόμπα με κομμάτια που μπορούμε να βρούμε στα μαγαζιά της πόλης, είναι ικανά να ανανεώσουν τη διάθεση και την ψυχολογία μας, να μας παρακινήσουν να επικοινωνήσουμε περισσότερο ή να ακόμη και να φλερτάρουμε με αυτοπεποίθηση. Άλλωστε το νόημα της μόδας στη ρήση του Karl Lagerfeld, που αναφέραμε εισαγωγικά, δεν είναι τόσο στην αναζήτηση της κομψότητας αφού όλοι μας έχουμε κάποιο σημείο αναφοράς, αλλά στην αναζήτηση ενός τρόπου ζωής ο οποίος θα μας οδηγήσει στην ευτυχία και στην εμπιστοσύνη στις δυνατότητές μας. Πίστη που προϋποθέτει ενδυματολογικούς πειραματισμούς και έρευνα αγοράς, πράγματα τα οποία είναι διαφορετικά για τον καθένα μας. Άλλωστε αυτό σημαίνει Μόδα, πίστευε και ερεύνα!

 

Brak’s Ανδρικά Ενδύματα – Καραμουρτζούνη 1, Χαλκίδα

Για περισσότερα από 40 χρόνια, στο brak’s menswear μπορείτε να βρείτε αντρικά κοστούμια, ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ για όλες τις ώρες και περιστάσεις.

Βασικοί στόχοι του καταστήματός μας είναι να κρατάμε πάντα ψηλά την ποιότητα και χαμηλά τις τιμές, καθώς και να εξυπηρετούμε προσωπικά κάθε πελάτη.

Αυτά πιστεύουμε πως μας βοήθησαν να παραμείνουμε στο προσκήνιο τόσες δεκαετίες.

Η ποικιλία στα κοστούμια μας καλύπτει από καθημερινές εργασιακές ανάγκες dress code μέχρι ιδιαίτερες προτάσεις για σημαντικές εκδηλώσεις και γαμπρούς.

Επίσης, διαθέτουμε καθημερινά ρούχα τα οποία είναι κλασικά και διαχρονικά για τους παλαιούς καλούς πελάτες άλλα και πιο σύγχρονα κομμάτια για το ολοένα και αυξανόμενο νεανικό κοινό.

Φωτογραφία: Πένη Θεοδοσίου

 

GHETTO Magazine

Το Ghetto Magazine καλύπτει ό,τι είναι νέο και σημαντικό στην πόλη της Χαλκίδας αλλά και σε ολόκληρη την Εύβοια. Την κοινωνία, τους ανθρώπους της, τις τέχνες και την διασκέδαση, με πρωτοποριακό πάντα τρόπο. Όλη η πόλη σε ένα …GHETTO. Γιατί στο δικό μας ghetto χωράνε όλοι!

Scroll to Top