Το Αεικίνητο Θέατρο Ευρίπου γιορτάζει τα 25 του χρόνια με μια σπουδαία παράσταση!

Το Αεικίνητο Θέατρο Ευρίπου είναι η σκηνή με τη μεγαλύτερη δραστηριότητα στο ποιοτικό και κλασσικό θέατρο και την εκπαίδευση νέων ηθοποιών στην κεντρική Ελλάδα από το 1994 μέχρι σήμερα και όλα αυτά τα χρόνια ανεβάζει εξαιρετικές παραστάσεις και ταυτόχρονα διδάσκονται: Θεατρική Αγωγή Ορθοφωνία Υποκριτική Αυτοσχεδιασμός Θεατρικό Παιχνίδι Θέατρο για παιδιά και εφήβους Κατάρτιση εμψυχωτών θεατρικού […]

Το Αεικίνητο Θέατρο Ευρίπου είναι η σκηνή με τη μεγαλύτερη δραστηριότητα στο ποιοτικό και κλασσικό θέατρο και την εκπαίδευση νέων ηθοποιών στην κεντρική Ελλάδα από το 1994 μέχρι σήμερα και όλα αυτά τα χρόνια ανεβάζει εξαιρετικές παραστάσεις και ταυτόχρονα διδάσκονται:

Θεατρική Αγωγή

Ορθοφωνία

Υποκριτική

Αυτοσχεδιασμός

Θεατρικό Παιχνίδι

Θέατρο για παιδιά και εφήβους

Κατάρτιση εμψυχωτών θεατρικού παιχνιδιού

Θέατρο και κωφούς

Ιστορία Ελληνικού Θεάτρου από την Αρχαιότητα ως σήμερα

Προετοιμασία κατακτητηρίων εξετάσεων για το θεατρικό τμήμα Πανεπιστημίου

Ιδρύτρια του Αεικίνητου Θεάτρου Ευρίπου και καλλιτεχνική διευθύντρια , είναι η ηθοποιός, σκηνοθέτης, μουσικός (mezzo soprano) , Ουρανία Νταλαχάνη, η οποία στη διάρκεια όλων αυτών των ετών συνεργάστηκε και δίδαξε περισσότερους από 5.000 μαθητές!

Φέτος, το Αεικίνητο Θέατρο Ευρίπου γιορτάζει τα 25α του γενέθλια και τις 120 παραστάσεις, ανεβάζοντας την “Εκάβη” του Ευριπίδη, στις 7, 8, 9 Δεκεμβρίου 2018 και ώρα 9:15 μ.μ. στο Θέατρο Παπαδημητρίου.

Λίγα λόγια για την παράσταση, τους ηθοποιούς και συντελεστές:

Λίγο πριν την άλωση και ολοσχερή καταστροφή της Τροίας από τον ελληνικό στρατό, ο Πρίαμος κατάφερε να φυγαδεύσει στη Θράκη το νεαρό του γιο Πολύδωρο, στο φίλο του και βασιλιά Πολυμήστορα, για να προστατεύσει τον ίδιο και το χρυσάφι της οικογένειάς του. Ο Θρακιώτης βασιλιάς, ορμώμενος από απληστία, προδίδει τους ηττημένους φίλους, καρπώνεται την περιουσία τους, ενώ δε διστάζει να σκοτώσει τον Πολύδωρο και να πετάξει το κορμί του στη θάλασσα. Το είδωλο του άθαφτου νέου περιπλανιέται στο ακρογιάλι αναζητώντας λύτρωση, μέχρι να ανακαλυφθεί από τη θεράπαινα της δύσμοιρης μητέρας του Εκάβης και να οδηγηθεί μπροστά της. Γιατί η μοίρα θέλησε οι νικητές, μαζί με τους αιχμαλώτους και τα λάφυρά τους, να κατασκηνώσουν στη Θράκη, πριν την επιστροφή τους στην πατρίδα.

Ο ελληνικός στρατός οδηγεί στην αιχμαλωσία την ηλικιωμένη Εκάβη μαζί με τις Τρωαδίτισσες γυναίκες που έχασαν τα πάντα σ ́ ένα βράδυ, καθώς οι εφιάλτες της μάνας φανερώνουν τα δεινά που θα ακολουθήσουν. Για να επιτρέψει τον απόπλου των ελληνικών πλοίων από τη Θράκη, το φάντασμα του Αχιλλέα ζητά στον τύμβο του θυσία, την κόρη της Εκάβης, την Πολυξένη. Η πολύπαθη μάνα, μάταια θα προσπαθήσει να την αντικαταστήσει στη θυσία· η Πολυξένη, αποδέχεται τη μοίρα της περήφανη και οδηγείται στη σφαγή, προτιμώντας το θάνατο από τη σκλαβιά και την κακοποίηση.

Η Εκάβη έρχεται αντιμέτωπη με τη φρίκη και τις συνέπειες του πολέμου. Χάνει δύο παιδιά σε μια μέρα, την ίδια μέρα που από βασίλισσα έγινε σκλάβα και ξεριζώθηκε από τη χώρα της. Η ωμή εκδίκηση είναι μονόδρομος για τη βαριόμοιρη μάνα. Αφού αρχικά κατοχυρώσει την παθητική στάση του Αγαμέμνονα στο έγκλημα που σχεδιάζει, παρασύρει με δόλιο τρόπο τον Πολυμήστορα και τους γιους του στις σκηνές των αιχμαλώτων γυναικών, όπου με τη βοήθειά τους, σκοτώνει εν ψυχρώ τα δύο μικρά παιδιά και τυφλώνει τον ίδιο.

Ο τυφλός Πολυμήστορας παρουσιάζεται μπροστά στον Αγαμέμνονα ζητώντας δικαίωση, προφητεύει την αποκύνωση της Εκάβης και το σκληρό τέλος του ίδιου του Αγαμέμνονα και της Κασσάνδρας από τη γυναίκα του, που τον περιμένει πίσω στην Ελλάδα.

Η Εκάβη συμβολίζει τη θλίψη, το πένθος και την οργή των ανθρώπων που σε κάθε ιστορική περίοδο έρχονται αντιμέτωποι με τις καταστροφικές συνέπειες των πολέμων και την αποτυχία του ανθρώπινου γένους να μείνει ενωμένο. Είναι η μάνα που, όταν στερήσουν τη ζωή από τα παιδιά της, θα στραφεί στους θύτες της με θηριώδη αγριότητα.

Η ομάδα του Αεικίνητου Θεάτρου Ευρίπου, προσεγγίζει την ιστορία με απλότητα και σεβασμό, μεταφέροντας στο κοινό, μέσα από το κείμενο του Ευριπίδη, έννοιες της αυτοθυσίας, της αξιοπρέπειας, της ματαιοδοξίας του νικητή, της κτηνωδίας του πολέμου, της δυστυχίας του ξεριζωμού και της προσφυγιάς.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Σκηνοθεσία: Βασίλης Βαλέρης, Ράνια Νταλαχάνη

Μουσική: Άρης Βαλέρης

Χορογραφία: Εύα Καλαβρή

Σκηνικά: Βασίλης Βαλέρης

Τεχνικές εργασίες: Στέφανος Βασιλείου, Αχιλλέας Γρίλλος, Βασίλης Κρόκος

Φωτισμοί: Βαγγέλης Νικολάου

Κοστούμια Γυναικεία: Χαρά Τσιγαρίδα

Ανδρικά – Γυναικεία – Εκάβης: Μαίρη Τσοπανίκου, Βίκυ Καρατζίκη

Ευγενική χορηγία υφασμάτων: Μαριάννα Μπουλέρου

Χειροποίητα πλεκτά: Κατερίνα Ριμπατσιού

Χτένισμα Εκάβης: Άννα Τσώκου – idols

Μακιγιάζ-Χτενίσματα: IEK Praxis Χαλκίδας

Φωτογραφία: Δέσποινα Πιλάτη

Καλλιτεχνική επιμέλεια τρέιλερ: Νίκος Μοναστηριώτης

Βιντεοσκόπηση: Νίκος Μοναστηριώτης, Ειρήνη Μοναστηριώτη, Παύλος Ζουγανέλης, Πάνος Αράπογλου

Βίντεο drone: Σωτήρης Μπαρσάκης

Σχέδιο Αφίσας: Εύη Σαραντέα

Υπεύθυνες Δημοσίων Σχέσεων: Έλενα Λεβέντη, Χριστίνα-Αλίκη Δεληβοριά-Δημαρέλου

 

ΠΑΙΖΟΥΝ:

Είδωλο Πολύδωρου: Μάριος Σπανός

Εκάβη: Ράνια Νταλαχάνη

Πολυξένη: Κωνσταντίνα Ξυνή, Ελίζα Κουράκη

Οδυσσέας: Νίκος Μπόμπορης

Ταλθύβιος: Χρίστος Κοκκοκύρης

Κορυφαία Α: Ράνια Μπούφη

Κορυφαία Β: Χριστίνα-Αλίκη Δεληβοριά-Δημαρέλου, Ελένη Τσαγανάκη

Αγαμέμνονας: Αλέξανδρος Μάνος

Πολυμήστορας: Βασίλης Βαλέρης

Γυναίκες Χορού: Σοφία Βαλέρη, Μαρία Γάτου, Χριστίνα-Αλίκη Δεληβοριά-Δημαρέλου, Εύα Καλαβρή, Μαρία Κατσώνη, Ελίζα Κουράκη, Έλενα Λεβέντη, Μαριάννα Μπουλέρου, Ράνια Μπούφη, Κωνσταντίνα Ξυνή, Στυλιανή Τασιούλα, Ελένη Τσαγανάκη

Φρουρός: Γιάννης Κασινάς

Γιοι Πολυμήστορα: Θωμάς Μπόμπορης, Κων/νος Σίδερης

Εισιτήρια:

Ενιαίο: 10 ευρώ

Προπώληση/ανέργων/φοιτητικό/παιδικό: 8 ευρώ

Ομαδικό (20+ άτομα): 6 ευρώ

Εισιτήρια προπωλούνται, τηλ. επικοινωνίας: 22210 55451, 6949542343

Περισσότερες πληροφορίες:

https://www.facebook.com/akntheater/

http://restlesstheater.wixsite.com/aeikinitoekera?fbclid=IwAR0QXUhE-zTqZYFEIb-FMHwKM3lHWKlGjtOKHd6KprqkxFzRgiGptN6HDqE

 

 

GHETTO Magazine

Το Ghetto Magazine καλύπτει ό,τι είναι νέο και σημαντικό στην πόλη της Χαλκίδας αλλά και σε ολόκληρη την Εύβοια. Την κοινωνία, τους ανθρώπους της, τις τέχνες και την διασκέδαση, με πρωτοποριακό πάντα τρόπο. Όλη η πόλη σε ένα …GHETTO. Γιατί στο δικό μας ghetto χωράνε όλοι!

Best of GHETTO

Scroll to Top