Τουριστική προβολή της Εύβοιας και της Σκύρου με τη συνεργασία του Επιμελητηρίου Εύβοιας και των Δήμων του Νομού

Οι Δήμοι της Εύβοιας αποδεχόμενοι πρόσκληση του Επιμελητηρίου Εύβοιας και πρόταση του Φορέα για την ανάπτυξη από κοινού πρωτοβουλίας όλων μαζί, με σκοπό την στήριξη του τουρισμού του Νομού, αποφάσισαν…

Οι Δήμοι της Εύβοιας αποδεχόμενοι πρόσκληση του Επιμελητηρίου Εύβοιας και πρόταση του Φορέα για την ανάπτυξη από κοινού πρωτοβουλίας όλων μαζί, με σκοπό την στήριξη του τουρισμού του Νομού, αποφάσισαν ως αρχική ενέργεια και ενόψει της καλοκαιρινής περιόδου, την τουριστική προβολή της Εύβοιας και της Σκύρου, μέσω βίντεο που θα προβληθεί μαζικά και με κάθε δυνατό Μέσο, όπως τηλεοπτικά κανάλια, portal, κλπ.

Το βίντεο θα προωθεί τουριστικά το Νομό, ανά περιοχή, με προβαλλόμενα επιχειρήματα, όπως αυτό της ασφαλούς υγειονομικής προφύλαξης, πρόσβασης αλλά και διαμονής, των μοναδικών φυσικών ομορφιών, των ιδιαίτερων προϊόντων, την κοντινή απόσταση από το Λεκανοπέδιο της Αττικής, κλπ.

Η εν λόγω από κοινού πρωτοβουλία ήταν το άμεσο και πρώτο αποτέλεσμα ηλεκτρονικής συνδιάσκεψης μεταξύ Δημάρχων, Αντιδημάρχων και Εκπροσώπων Τουρισμού των Δήμων του Νομού Ευβοίας και Εκπροσώπων του Επιμελητηρίου, που ανέλαβαν την πρωτοβουλία για την συζήτηση Θέματος : Τουριστικής Προβολής της Εύβοιας και θα πραγματοποιηθεί άμεσα, μετα την κοινή βούληση όλων όπως εκδηλώθηκε στην τηλεδιάσκεψη, για την από κοινού αξιοποίηση κάθε δυνατότητας που μπορεί να υλοποιεί για την στήριξη του τουριστικού προϊόντος του τόπου μας κατά την εφετινή σεζόν.

Να σημειώσουμε πως είναι καθοριστικής σημασίας η συμφωνία που ήρθαν οι συγκεκριμένοι φορείς και φυσικά πολύ σημαντική και άξιας συγχαρητηρίων η πρωτοβουλία τους. Το GHETTO MAGAZINE είχε τονίσει από τα μέσα Απριλίου την ανάγκη της ενίσχυσης της τοπικής αγοράς και του τουρισμού της Εύβοιας.  “Μια πρόταση την οποία θα μπορούσαμε να υποστηρίξουμε όλοι οι άνθρωποι της επικοινωνίας,και ιδιαίτερα εμείς στο GHETTO MAGAZINE θα ήταν ο σχεδιασμός μιας οργανωμένης διαφημιστικής εκστρατείας στην οποία θα συμμετέχουν με συγκεκριμένο σήμα όλες οι ευβοϊκές επιχειρήσεις. Μια τέτοια καμπάνια μπορεί να ευαισθητοποιήσει το κοινό και να συσπειρώσει τη δυναμική και την αξία της τοπικής αγοράς και του τουρισμού.”  Σημειώναμε μεταξύ άλλων. Μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο ΕΔΩ.

Στην τηλεδιάσκεψη συμμετείχαν από πλευράς Επιμελητηρίου η Πρόεδρος κα Αγιοστρατίτη Παρασκευή, ο Α’ Αντιπρόεδρος κ. Μώρος Νικόλαος, η εκπρόσωπος Τουρισμού κα Μπουραντά Παρασκευή και από πλευράς Δήμων ο κ. Νέζης Ιωάννης Αντιδήμαρχος Τουρισμού Προγραμματισμού και Ηλεκτρονικής διακυβέρνησης Δ. Χαλκιδέων, ο κ. Μαυρίκος Νικόλαος Δήμαρχος Σκύρου, ο κ. Ραβιόλος Ελευθέριος Δήμαρχος Καρύστου, ο κ. Δημητρόπουλος Ιωάννης Δήμαρχος Ερέτριας, ο κ. Μπαράκος Νικόλαος Αντιδήμαρχος Δ. Κύμης – Αλιβερίου, ο κ. Ματράκας Παναγιώτης Αντιδήμαρχος Δ. Διρφύων – Μεσσαπίων, ο κ. Φραντζής Ανδρέας Αντιδήμαρχος Δ. Διρφύων – Μεσσαπίων και η κα Χασιώτη Ξένια υπεύθυνη Τουριστικής Επιτροπής Δ. Μαντουδίου Λίμνης Αγίας Άννας.

GHETTO Magazine

Το www.ghettomagazine.gr καλύπτει ό,τι είναι νέο και σημαντικό στη Χαλκίδα την Εύβοια και τη Βοιωτία. Οι άνθρωποι, οι τέχνες, ο πολιτισμός, ένας οδηγός πόλης και προορισμών, η διασκέδαση, όλα σε ένα GHETTO.
To No.1 και μοναδικό online περιοδικό της Εύβοιας και της Βοιωτίας.

Best of GHETTO

Scroll to Top