GHETTO Χαλκίδα Εύβοια

Η καταστροφή στην Εύβοια, οι άνθρωποι της οικονομικής δραστηριότητας και το Ghetto Magazine

Γράφει ο Γιώργος Θεοφίλης Η τουριστική βιομηχανία του νομού μας αλλά και ολόκληρης της χώρας υπέστη το μεγαλύτερο πλήγμα τη φετινή περίοδο ελέω των περιοριστικών μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας αλλά και της γενικότερης κρίσης της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς. Η υπερχείλιση νερού που προκάλεσε η κακοκαιρία «Θάλεια» φαντάζει ως το τελειωτικό χτύπημα που έριξε […]

Γράφει ο Γιώργος Θεοφίλης

Η τουριστική βιομηχανία του νομού μας αλλά και ολόκληρης της χώρας υπέστη το μεγαλύτερο πλήγμα τη φετινή περίοδο ελέω των περιοριστικών μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας αλλά και της γενικότερης κρίσης της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς. Η υπερχείλιση νερού που προκάλεσε η κακοκαιρία «Θάλεια» φαντάζει ως το τελειωτικό χτύπημα που έριξε στο καναβάτσο τους επιχειρηματίες της εστίασης και του τουρισμού στην περιοχή Λευκαντί αλλά και την οικονομική ζώνη στους πρόποδες του όρους Δίρφυς.

Ο επιχειρηματίας στις πληγείσες περιοχές είχε να αντιμετωπίσει καθ΄ όλην τη διάρκεια του καλοκαιριού, που σημειωτέον άρχισε για την εστίαση στις 15 Ιουνίου και για τις τουριστικές επιχειρήσεις την 1η Ιουλίου, αρχικά την περιορισμένη και ελεγχόμενη άφιξη των ξένων τουριστών, το περιορισμένο διαθέσιμο εισόδημα του ντόπιου και εγχώριου καταναλωτικού κοινού αλλά και το κυριότερο την αβεβαιότητα για τον επερχόμενο χειμώνα αφού κανείς δεν γνωρίζει τα ενδεικνυόμενα μέτρα που θα απαιτηθούν και θα εφαρμοστούν. Η συρρικνωμένη τουριστική περίοδος με τις αποφαινόμενες αντιξοότητες ανάγκασαν τους επιχειρηματίες να πάρουν ρίσκα και αποφάσεις ώστε να ανακάμψουν από το τρίμηνο lockdown και να συμμετέχουν στη γενικότερη οικονομική επανεκκίνηση προσφέροντας εργασία σε όλα τα παιδιά που ζουν από την περιοδική απασχόληση στον τουριστικό κλάδο.

Δεν έφταναν όμως μόνο αυτά. Η πλημμύρα ανάγκασε όλους αυτούς τους οικονομικούς ήρωες και ηρωίδες να απεμπολήσουν τις ελπίδες που είχαν ώστε να δημιουργήσουν ένα κεφάλαιο κίνησης από την παραδοσιακή άνθηση της τουριστικής δραστηριότητας το Δεκαπενταύγουστο. Η συγκυρία λειτουργεί ως φενάκη στην όποια αισιοδοξία είχε καλλιεργηθεί μετά την άνοδο της τουριστικής κίνησης στην Εύβοια και την προσέλκυση πολλών εγχώριων τουριστών του σαββατοκύριακου. Και είναι αλήθεια ότι οι οιωνοί ήταν ενθαρρυντικοί. Η διαφημιστική εκστρατεία του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού είχε ως ναυαρχίδα την εκπληκτικού κάλλους παραλία της Χρυσή Άμμου στο Μαρμάρι της Νότιας Εύβοιας και η οποία αναδείκνυε τη μεγαλοπρεπή ομορφιά του παραμελημένου τουριστικού παράδεισου που λέγεται Νήσος Εύβοια. Επιπλέον η πανδημία και η δυνατότητα κάποιος να επισκεφτεί την Εύβοια μόνο χρησιμοποιώντας το αυτοκίνητό του χωρίς την αμφιλεγόμενη χρήση του πλοίου έδωσε επιπλέον ώθηση στο μαγευτικό μας νησί. Η μούσα «Θάλεια», η ιδεατή ανθρωπόμορφη θεότητα της ευπρεπούς και κόσμιας ευθυμίας η οποία ως εμπνεύστρια εύθυμων τραγουδιών τόνιζε την ιλαρότητα των συνδαιτυμόνων στα συμπόσια, αυτή η θεότητα της καλής διάθεσης κατόρθωσε ως κακοκαιρία το ακριβώς αντίθετο, δηλαδή να μας κατακλύσει με την αρνητικότερη διάθεση και υποτονικότητα.

Το Ghetto Magazine ακολούθησε τους επιχειρηματίες στην εστίαση και τον τουρισμό με περισσή ανιδιοτέλεια και επιστημονική συμβουλευτική δημιουργώντας διαφημιστικές εκστρατείες και φωτογραφικές παραγωγές με σκοπό να ενισχύσει τον κλάδο και να συνεισφέρει στην επανεκκίνηση της τοπικής οικονομίας. Στους δύο μήνες επικοινωνιακού οίστρου κατορθώσαμε να συνεργαστούμε με αρκετούς ανθρώπους, συμμεριστήκαμε τις ανησυχίες και αγωνίες τους και θεωρούμε ότι συμβάλαμε από την πλευρά μας ώστε το μεγαλύτερο αναγνωστικό κοινό on line περιοδικού κοινού στην Εύβοια να γνωρίσει αυτό που όλοι οι δουλευταράδες ντόπιοι επιχειρηματίες προσφέρουν, φιλοξενία και άριστη εξυπηρέτηση, στο νησί με τις ομορφότερες παραλίες, στην κοντινότερη απόσταση από το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος.

Το Ghetto Magazine αφουγκράζεται τη συγκυρία, συμμερίζεται τον αγώνα της τοπικής επιχείρησης και αναλαμβάνει την ευθύνη να αποτελέσει αρωγό στην προσπάθεια ώστε η Εύβοια να εκμεταλλευτεί τη χρονική περίοδο του Δεκαπενταύγουστου και όλα τα οφέλη που πιθανώς να προκύψουν. Η ομάδα του Ghetto Magazine θα προβάλλει όλες τις καμπάνιες των περιοχών και των επιχειρήσεων των πληγέντων περιοχών ολόκληρο τον Αύγουστο ως ύστατη συνεισφορά στο γενικό καλό.

«Μια μάχη που δεν μπορεί να την κερδίσεις, μην την κάνεις», φράση του κινέζου στρατηγού Sun Tzu, παρμένη από το βιβλίο του «η Τέχνη του Πολέμου», βασικό εγχειρίδιο σε όλες τις πανεπιστημιακές σχολές μάρκετινγκ. Η αλήθεια είναι ακριβώς η αντίθετη. Γιατί αυτήν την μάχη ενάντια στην καταστροφή, χρειάζεται να την κάνουμε όλοι μαζί, και όλοι μαζί να την κερδίσουμε.

GHETTO Magazine

Το Ghetto Magazine καλύπτει ό,τι είναι νέο και σημαντικό στην πόλη της Χαλκίδας αλλά και σε ολόκληρη την Εύβοια. Την κοινωνία, τους ανθρώπους της, τις τέχνες και την διασκέδαση, με πρωτοποριακό πάντα τρόπο. Όλη η πόλη σε ένα …GHETTO. Γιατί στο δικό μας ghetto χωράνε όλοι!

Scroll to Top