Ηλεκτρονική και τηλεφωνική εξυπηρέτηση πολιτών του Δήμου Χαλκιδέων κατά την διάρκεια της καραντίνας

Με γνώμονα την προστασία των πολιτών και την αποφυγή της διάδοσης του κορονοϊού COVID-19, μέσω του συνωστισμού μεγάλου αριθμού ατόμων στα Δημοτικά καταστήματα, ο Δήμος Χαλκιδέων συνιστά στους πολίτες να αποφεύγουν τη φυσική παρουσία στις υπηρεσίες και γνωστοποιεί τους εναλλακτικούς τρόπους εξυπηρέτησης των πολιτών, είτε τηλεφωνικά με το αρμόδιο τμήμα, στο οποίο ενδιαφέρονται να εξυπηρετηθούν, […]

Με γνώμονα την προστασία των πολιτών και την αποφυγή της διάδοσης του κορονοϊού COVID-19, μέσω του συνωστισμού μεγάλου αριθμού ατόμων στα Δημοτικά καταστήματα, ο Δήμος Χαλκιδέων συνιστά στους πολίτες να αποφεύγουν τη φυσική παρουσία στις υπηρεσίες και γνωστοποιεί τους εναλλακτικούς τρόπους εξυπηρέτησης των πολιτών, είτε τηλεφωνικά με το αρμόδιο τμήμα, στο οποίο ενδιαφέρονται να εξυπηρετηθούν, από τις 08:00 έως τις 15:00 είτε ηλεκτρονικά, μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών και της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.

Στην περίπτωση που η φυσική παρουσία του πολίτη είναι απολύτως αναγκαία, τότε η προσέλευση θα πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένης συνάντησης (ραντεβού).

Α) Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες Δήμου Χαλκιδέων

Δήλωση Διόρθωσης Επιφάνειας Ακινήτων έως 31-12-2020: tap2020dx@dchalkideon.gr

Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από το ΚΕΠ, στο myKEPlive μέσω του gov.gr: https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/ex-apostaseos-exuperetese-politon/exuperetese-me-telediaskepse-apo-kentro-exupereteses-politon-kep

Ηλεκτρονικά Πιστοποιητικά : http://www.ermis.gov.gr/portal/page/portal/ermis

Δωρεάν Εφαρμογή Novoville για ios https://apps.apple.com/gr/app/novoville/id836634305?l=el

και android https://play.google.com/store/apps/details?id=com.novoville

Άμεση και υπεύθυνη ενημέρωση του Δήμου Χαλκιδέων για ανακοινώσεις και νέα μέτρα που λαμβάνονται, στο πλαίσιο της προστασίας της δημόσιας υγείας.
Αιτήματα καθημερινότητας, όπου η ενημέρωση για τη διεκπεραίωση του αιτήματος και ο προγραμματισμός της απόλυτα αναγκαίας συνάντησης γίνεται ηλεκτρονικά, είτε μέσω της εφαρμογής, είτε μέσω αποστολής SMS.

Ηλεκτρονική Εξόφληση Λογαριασμών Δ.Ε.Υ.Α.Χ.:
https://deyax.dimoschalkideon.gr/eksypiretisi-pelaton/exoflisi-logariasmon/

B) Ηλεκτρονική Αλληλογραφία

Για τα παρακάτω ειδικότερα αιτήματα καθημερινότητας, μπορείτε να αποστέλλετε email ή να καλείτε στα τηλέφωνα :
1. Δημοτολογίου
2. Ληξιαρχείου
3. Προσόδων Δήμου (ΤΑΠ κλπ):
4. Πολεοδομίας: HYPERLINK “mailto:domniki.gerou@dchalkideon.gr”domniki.gerou@dchalkideon.gr
5. ΔΕΥΑΧ: info@deyax.gr
6. Επιτροπή Ποιότητας Ζωής: piotita.zois@dchalkideon.gr

Γ) Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση

Από ώρα 08:00 έως 15:00
Τηλεφωνικό κέντρο: 2221355151
Δ.Ο.Π.Π.Α.Χ. / Βοήθεια στο σπίτι: 2221020241
Διεύθυνση Καθαριότητας: 2221024444
Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών: 2221355141
Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών: 2221355151
Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών:
Λογιστήριο: 2221355164
Ταμείο: 2221355168
Προμήθειες: 2221355173
Διεύθυνση Προσόδων: 2221355146
Διεύθυνση Προγραμματισμού: 2221355115
Υπηρεσία Δόμησης (Πολεοδομία): 2221351151
Γεωτεχνική Υπηρεσία: 2221025301 και 2221025816
Υπηρεσία Πρόνοιας: 2221060154
Ληξιαρχείο: 2221085555
Δημοτολόγιο: 2221352006

ΚΕΠ:
ΚΕΠ 348 (Κέντρο): 2221062962 και 2221022600
ΚΕΠ 651 (Βούρκος): 2221350000
ΚΕΠ 651π (Κάνηθος): 2221086040 και 2221352202 και 2221352203
ΚΕΠ 517 (Βασιλικό): 2221351820 και 2221351821
ΚΕΠ 513 (Δροσιά): 2221062191 και 2221062192
ΚΕΠ 514 (Αυλίδα): 2221351715 και 2221351721
ΚΕΠ 1011 (Αρτάκη): 2221351916 και 2221351923
Δημοτική Ενότητα Αυλίδος: 2221031000
Δημοτική Ενότητα Ανθηδώνας: 2221351607
Δημοτική Ενότητα Ληλαντίου: 2221351801
Δημοτική Ενότητα Νέας Αρτάκης: 2221351928
Δ.Ο.Α.Π.ΠΕ.Χ.: 2221351128
Δ.Ε.Υ.Α.Χ.: 2221023518 και 2221022306 και 2221020440
Δ.Α.Ε.Π.ΠΕ.Χ.: 2221025287

GHETTO Magazine

Το Ghetto Magazine καλύπτει ό,τι είναι νέο και σημαντικό στην πόλη της Χαλκίδας αλλά και σε ολόκληρη την Εύβοια. Την κοινωνία, τους ανθρώπους της, τις τέχνες και την διασκέδαση, με πρωτοποριακό πάντα τρόπο. Όλη η πόλη σε ένα …GHETTO. Γιατί στο δικό μας ghetto χωράνε όλοι!

Scroll to Top