Γκίκας Σελέκος: O εμπνευστής και ιδρυτής της Dealivery Plus

Η Dealivery Plus είναι η πρώτη και η μοναδική εταιρεία στην Ελλάδα που ειδικεύεται στην καινοτομία και την υψηλή ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών με κεντρικό άξονα τη διανομή προϊόντων. Ο Χαλκιδέος Γκίκας (το όνομα!)  Σελέκος είναι ο εμπνευστής και δημιουργός της εταιρείας και μαζί με τον συνεργάτη του Δημήτρη Σουλτάνο προχώρησαν στην υλοποίηση μιας πρωτοποριακής ιδέας […]

Η Dealivery Plus είναι η πρώτη και η μοναδική εταιρεία στην Ελλάδα που ειδικεύεται στην καινοτομία και την υψηλή ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών με κεντρικό άξονα τη διανομή προϊόντων.

Ο Χαλκιδέος Γκίκας (το όνομα!)  Σελέκος είναι ο εμπνευστής και δημιουργός της εταιρείας και μαζί με τον συνεργάτη του Δημήτρη Σουλτάνο προχώρησαν στην υλοποίηση μιας πρωτοποριακής ιδέας για τα ελληνικά δεδομένα και κινούμενη σε Ευρωπαϊκά πρότυπα.

Η εταιρία ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2017 και αυτή την στιγμή συνεργάζεται με 6 μαγαζιά στη Χαλκίδα και 5 στην Αθήνα ενώ διαθέτει και περίπου 30 άτομα προσωπικό.

Πως σκέφτεται όμως κάποιος να δημιουργήσει μια τέτοια εταιρεία, να κάνει μια τόσο καινοτόμα κίνηση; Τι μπορεί να έκανε τον Γκίκα να πιστέψει τόσο πολύ σε αυτό και τι τον οδήγησε πραγματικά στην ίδρυση της Dealivery Plus;

Ήταν η πρώτη ερώτηση που ήθελα να κάνω στον ίδιο όταν τον επισκέφθηκα στα γραφεία της εταιρείας που διατηρεί σαν υποκατάστημα ενώ τα γραφεία της εταιρείας εδρεύουν στο Ψυχικό. Η συζήτηση μας έγινε Σάββατο μεσημέρι, σε ένα πολύ χαλαρό κλίμα και εντελώς σε …Christmas mood.

Έτσι κι έγινε λοιπόν, το πρώτο πράγμα που ρώτησα τον Γκίκα ήταν πως προέκυψε η ιδέα και αν υπήρξαν κάποιες αφορμές…

Δύο χρόνια το σκεφτόμουν και δύο χρόνια το δουλεύαμε. Μετά από δύο χρόνια το κάναμε πράξη. Είχα 3 συγκεκριμένα ερεθίσματα.

Στον χώρο που εργαζόμουν πριν δύο χρόνια είχα παραγγείλει καφέ. Την στιγμή που έρχεται ο διανομέας εγώ για κάποιο λόγο βγαίνω έξω από τον χώρο εργασίας και επιστρέφοντας μετά από 2 λεπτά για να παραλάβω τον καφέ από τον διανομέα έκπληκτος διαπιστώνω ότι έχει κάνει κατάληψη του γραφείου και της θέσης μου και του γραφείου μου, έχοντας προσωπικά αντικείμενα (κινητό, πορτοφόλι). Ξεπερνώντας την αρχική έκπληξή μου ζήτησα εξηγήσεις για αυτή την αντιεπαγγελματική συμπεριφορά  Μετά μίλησα με τον ιδιοκτήτη του καφέ με τον οποίο διατηρώ φιλική σχέση, του εξήγησα ακριβώς το γεγονός και μου ζήτησε συγγνώμη εκ μέρους του διανομέα.  Αλλά μέσα μου το προσπέρασα, σκέφτηκα ότι είναι ένα τυχαίο γεγονός.

Το δεύτερο μου ερέθισμα, βρισκόμουν στην Κριεζώτου μέρα μεσημέρι. Ένα μηχανάκι πηγαίνει περίπου με 70χλμ. στον πεζόδρομο (!) ενώ εκείνη την στιγμή μια γυναίκα με το παιδάκι της βγαίνει στον πεζόδρομο χωρίς να ελέγξει τον δρόμο όντας σε περιοχή εκτός οχημάτων. Το μηχανάκι  βλέπει τελευταία στιγμή την γυναίκα με το παιδάκι, έχοντας δύο επιλογές, ή θα έπεφτε πάνω στην γυναίκα με το παιδί ή θα έριχνε το μηχανάκι. Για καλή τύχη όμως, επέλεξε να πέσει με το μηχανάκι κάτω. Έπεσε σε άδεια τραπέζια, ευτυχώς κανείς δεν χτύπησε!

Το τρίτο μου ερέθισμα είναι κωμικοτραγικό. Περιμένω από μια courier έναν φάκελο. Ερχόμενος ο διανομέας με το προσωπικό του βανάκι, βγαίνοντας να παραλάβω τον φάκελο διαπιστώνω έκπληκτος  πως μέσα στο βανάκι είχε ένα αρνί δεμένο!!! Τον είχαν φωνάξει άρον άρον τον άνθρωπο να βοηθήσει γιατί είχαν πολύ δουλειά και του είχαν πει να εργαστεί με το προσωπικό του βανάκι. Τα τρία αυτά παραδείγματα με έκαναν να σκεφτώ ότι η κατάσταση είναι τραγική. Ούτε σε τριτοκοσμική χώρα θα συνέβαιναν αυτά.

Εκτός βέβαια από τους προφανείς λόγους, έβλεπα και ένιωθα καθημερινά την αγωνία και την ανάγκη που αντιμετώπιζαν τα μαγαζιά αφενός από έλλειψη συνέπειας των διανομέων και αφετέρου την έλλειψη σωστού προσωπικού. 

Ποια είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίσατε μέχρι σήμερα;

Το σοβαρότερο πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε και αντιμετωπίζουμε μέχρι και σήμερα είναι η εύρεση  σωστού προσωπικού που έχει η εταιρεία σαν κεντρικό της άξονα.  Στην συγκεκριμένη χρονική περίοδο η ζήτηση είναι μεγαλύτερη της προσφοράς! 

Τι προσφέρει η Dealivery Plus στον επιχειρηματία που θα επιλέξει να συνεργαστείτε και τι στον διανομέα;

Το πλεονέκτημα της εταιρείας είναι ότι δεν υπάρχει πιθανότητα τα μαγαζιά με τα οποία συνεργάζεται να μείνουν ποτέ χωρίς επαγγελματίες διανομείς. Και αυτό οφείλεται στην άριστη οργάνωση μας και στην μεγάλη στελέχωση προσωπικού. Εξίσου σημαντικό, για μια συνεργαζόμενη επιχείρηση με την εταιρεία είναι ότι αποκλειστικά υπεύθυνη για τον κάθε επαγγελματία διανομέα σε ότι αφορά μισθοδοσία, ασφαλιστικές εισφορές, στόλο, συντήρηση και αποθήκευση δικύκλων είναι η Dealivery Plus. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η κάθε συνεργαζόμενη επιχείρηση να έχει ως μοναδικό στόχο το πώς θα παρέχει καλά και ποιοτικά προϊόντα. Η σωστή διανομή του προϊόντος είναι η δική μας πρόκληση. 

Στον διανομέα η εταιρεία προσφέρει σταθερό μισθό, μόνιμη συνεργασία με εμάς και ένα περιβάλλον εξέλιξης. Συγκεκριμένα προσφέρει ένσημα, επιδόματα και δώρα.  Άριστα συντηρημένο στόλο δικύκλων, στα οποία μέρα παρά μέρα πραγματοποιείται έλεγχος από μηχανικό! Και σε περίπτωση που κάποιος διανομέας επιθυμεί να δουλέψει με το δικό του δίκυκλο η εταιρεία αναλαμβάνει πλήρως την συντήρηση του αλλά και τα καύσιμά του.  Παρέχουμε εξοπλισμό διανομέα, το οποίο περιλαμβάνει μπουφάν μηχανής (χειμερινό – καλοκαιρινό), μποτάκια ειδικά αδιάβροχα ασφαλείας, γάντια, και κινητό τηλέφωνο με χρόνο ομιλίας. Και το κράνος δεν το συζητάω καν έτσι, αυτό εννοείται.  Τέλος, έχουμε και GPS πάνω στα μηχανάκια όπου μέσα από εφαρμογή προσέχουμε και θέλουμε να είμαστε πιο φιλικοί στο περιβάλλον αλλά το κυριότερο, μειώνουμε τις ταχύτητες και δίνουμε τεράστια σημασία στην ασφάλεια του επαγγελματία διανομέα.

Δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στον διανομέα – εργαζόμενο της Dealivery Plus ζητώντας μόνο 3 ανθρώπινα χαρακτηριστικά. Συνέπεια, ευγένεια, επικοινωνία

Στους εργαζόμενους επαγγελματίες διανομείς της εταιρίας κάνουμε σε τακτά χρονικά διαστήματα εκπαίδευση στο κομμάτι του marketing (συμπεριφορά στην επιχείρηση – συμπεριφορά σε πελάτη). Και στο κομμάτι της οδικής συμπεριφοράς – ασφαλούς οδήγησης, έχοντας την τύχη να συνεργαζόμαστε με ένα από τα μεγαλύτερα ιδρύματα οδικής ασφάλειας τόσο στο θεωρητικό κομμάτι όσο και στο πρακτικό. Μειώνοντας έτσι σε μεγάλο βαθμό τα τροχαία ατυχήματα που αποτελούν μάστιγα του κλάδου.

 

Ποιες είναι οι βασικές αρχές της Dealivery Plus;

Να εξελίσσουμε το ανθρώπινο δυναμικό μας και παραμένουμε πάντα φιλικοί και επαγγελματίες. Δίνουμε βάση στις παρατηρήσεις, μαθαίνουμε από τις υποδείξεις και διαμορφώνουμε άμεσα τα λάθη μας. Προσπαθούμε να ανανεώνουμε και να εξελίσσουμε συνεχώς τις υπηρεσίες μας. Ζούμε μαζί με τους πελάτες τις προσκλήσεις που αντιμετωπίζουν και τιμούμε όλους τους πελάτες μας για την επιλογή τους. 

Τι νοοτροπία συναντήσατε στους επιχειρηματίες και στους διανομείς;

Στους διανομείς η κατάσταση που βρήκαμε δεν ήταν ενθαρρυντική. Βέβαια υπήρχαν πολλοί που ήθελαν να εκπαιδευτούν και να εργαστούν αλλά γενικά επικρατεί λάθος αντίληψη για τους διανομείς. Ενώ οι επιχειρηματίες στη Χαλκίδα το πήραν πολύ ζεστά και το αποδέχτηκαν και φάνηκαν πρόθυμοι να αφομοιώσουν την φιλοσοφία της εταιρείας. Η ανταπόκριση των επιχειρήσεων ήταν άμεση και η εμπιστοσύνη  ήταν αμφίδρομη.

Η Dealivery Plus δίνει τεράστια σημασία στην ασφάλεια του διανομέα και για αυτό τον λόγο σύντομα θα προχωρήσει και σε άλλη μια πολύ σημαντική κίνηση όπως μας είπε ο Γκίκας… 

Έχουμε έρθει σε επικοινωνία και σε συνεννόηση με την τροχαία της Χαλκίδας και τον ίδιο τον διευθυντή της τροχαίας τον κ. Κουκουβίνο, να υιοθετήσουμε στους διανομείς το κίτρινο γιλέκο για έξτρα ασφάλεια. Έχοντας θέσει ως κύριο στόχο την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων στη Χαλκίδα αλλά και κατά συνέπεια σε ολόκληρη την Εύβοια. Και ευχαριστώ προσωπικά τον κ. Κουκουβίνο και την τροχαία Χαλκίδας για την πολύ σημαντική τους πρωτοβουλία.

Τι πρέπει να αλλάξει;

Αυτό που πρέπει να αλλάξει από τα μαγαζιά προς τους διανομείς είναι πάνω από όλα η νοοτροπία αντιμετώπισης των διανομέων. Πρωταρχικός σκοπός πρέπει να παραμένει η ασφάλεια του εργαζομένου – διανομέα, μετά το ωρομίσθιό τους και όλα τα εργατικά δικαιώματα που πρέπει να έχουν, ένσημα, αργίες, νυχτερινά, επιδόματα κλπ. Οι διανομείς από την μεριά τους πρέπει να είναι απολύτως συνεπείς στα εργασιακά τους καθήκοντα και να αποφεύγουν να επιζητούν (λόγω επιδομάτων), την ανασφάλιστη εργασία.

Τα σχέδια σας για το μέλλον;

Τα σχέδια της εταιρείας για το μέλλον είναι η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. Η εταιρεία θέλει να επεκταθεί σε μεγάλες αλυσίδες στον χώρο της εστίασης και φαρμακοβιομηχανίες. Παράλληλα είμαστε στην προσπάθεια απόκτησης πιστοποίησης ISO ώστε να γίνουμε η πρώτη εταιρεία που θα πιστοποιεί επαγγελματίες διανομείς. 

 

Και για το τέλος αφήσαμε να σας αποκαλύψουμε κάτι. Στα σκαριά της εταιρείας υπάρχει η ανάπτυξη ενός λογισμικού που θα προσπαθήσει να δώσει μια οριστική λύση στον τομέα της διανομής! 

 

Στο www.dealiveryplus.com μπορείτε να βρείτε τα πάντα σχετικά με την εταιρεία.

 

Φωτογραφίες Πένη Θεοδοσίου

GHETTO Magazine

Το Ghetto Magazine καλύπτει ό,τι είναι νέο και σημαντικό στην πόλη της Χαλκίδας αλλά και σε ολόκληρη την Εύβοια. Την κοινωνία, τους ανθρώπους της, τις τέχνες και την διασκέδαση, με πρωτοποριακό πάντα τρόπο. Όλη η πόλη σε ένα …GHETTO. Γιατί στο δικό μας ghetto χωράνε όλοι!

Best of GHETTO

Scroll to Top