Γεμίζει και η Χαλκίδα με πατίνια στους δρόμους

Εύκολες, γρήγορες, οικονομικές και «πράσινες» μετακινήσεις για κοντινές αποστάσεις στη Χαλκίδα υπόσχονται τα ηλεκτρικά πατίνια. Εδώ και καιρό βλέπουμε όλο και περισσότερους Χαλκιδέους να τα χρησιμοποιούν στις διαδρομές τους στην πόλη. Δεν μιλάμε για τα ηλεκτρικά πατίνια της Lime, που προσφέρουν υπηρεσίες έξυπνης κινητικότητας κι είναι διαθέσιμα σε όλα τα σημεία της Αθήνας και της […]

Εύκολες, γρήγορες, οικονομικές και «πράσινες» μετακινήσεις για κοντινές αποστάσεις στη Χαλκίδα υπόσχονται τα ηλεκτρικά πατίνια.

Εδώ και καιρό βλέπουμε όλο και περισσότερους Χαλκιδέους να τα χρησιμοποιούν στις διαδρομές τους στην πόλη.

Δεν μιλάμε για τα ηλεκτρικά πατίνια της Lime, που προσφέρουν υπηρεσίες έξυπνης κινητικότητας κι είναι διαθέσιμα σε όλα τα σημεία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, έναντι ενός μικρού ποσού ενοικίασης.

Τα πατίνια που κυκλοφορούν στην πόλη της Χαλκίδας είναι ιδιωτικά, και φαίνεται πως είναι αρκετοί αυτοί οι οποίοι έχουν κάνει αγορά ενός ηλεκτρικού πατινιού και το χρησιμοποιούν για τις μετακινήσεις τους μέσα στην πόλη.

Κάθε μέρα, βλέπουμε και περισσότερα να κυκλοφορούν εκεί έξω. Ειδικότερα παρατηρήθηκε αύξηση στην χρήση τους από τις ημέρες της καραντίνας.

Φαίνεται λοιπόν, πως τα πατίνια γίνονται όλο και πιο δημοφιλής τρόπος μετακίνησης.

Μοιάζουν όμως να είναι ευχή και κατάρα μαζί.

Έντονοι προβληματισμοί διατυπώνονται διαρκώς για την απουσία ρυθμιστικού πλαισίου που θα διέπει την κυκλοφορία των ηλεκτρονικών πατινιών, ώστε να συνυπάρχουν με ασφάλεια στους δρόμους, μαζί με πεζούς και οδηγούς αυτοκινήτων.
Η περίπτωση του 11χρονου που έχασε τη ζωή του στο Ηράκλειο Κρήτης, όταν το απόγευμα της Δευτέρας παρασύρθηκε με το ηλεκτρικό πατίνι που οδηγούσε από διερχόμενο όχημα, έχει αναστατώσει τους πολίτες, οι οποίοι θέτουν ζητήματα ασφάλειας όλων όσοι οδηγούν αυτό το νέο κυκλοφοριακό μέσο. Είναι γεγονός ότι εγείρονται πολλά ζητήματα καθώς μεγαλώνει ο στόλος των ηλεκτρικών πατινιών σε πόλεις και χωριά της Ελλάδας, χωρίς πρώτα να έχει καθοριστεί το νομικό πλαίσιο της οδικής συμπεριφοράς που θα πρέπει να τηρούν, αλλά και το αν πρέπει να ασφαλίζονται, κ.λ.π. Παράλληλα εγείρονται ερωτηματικά και για άλλα πρακτικά θέματα, όπως για παράδειγμα η στάθμευσή τους, η φόρτιση ή η υποχρέωση ασφάλισης.

Αν μη τι άλλο, μέχρι να ρυθμιστούν τα παραπάνω ζητήματα, χρειάζεται μεγάλη προσχοή στους δρόμους της πόλης.
*Φωτογραφία εξωφύλλου από lifo.gr

GHETTO Magazine

Το Ghetto Magazine καλύπτει ό,τι είναι νέο και σημαντικό στην πόλη της Χαλκίδας αλλά και σε ολόκληρη την Εύβοια. Την κοινωνία, τους ανθρώπους της, τις τέχνες και την διασκέδαση, με πρωτοποριακό πάντα τρόπο. Όλη η πόλη σε ένα …GHETTO. Γιατί στο δικό μας ghetto χωράνε όλοι!

Scroll to Top